miercuri, 16 aprilie 2008

Battlestar Galactica

Am văzut eu pe alte bloguri că e frumos să ridici în slăvi filmele care îţi plac. Aşa că:

Battlestar Galactica e cel mai tare! Nu, Adama nu e mai tare ca Picard, dar pe Enterprise erau prea puţine femei şi alea erau naşpa! Tasha era ridicolă pe lângă Starbuck, consilier Troi nici nu merită menţionată. Nu, nu exagerează! Tanti Preşedinta e mămoasă, că majoritatea muierilor de treabă şi era a 42-a în linie la preşedenţie-total plauzibil. Restul personajelor feminine sunt banale: Dee, Kat, Cally, Ellen... Nr.6 şi Nr.8 nu se pun că's cyloni. Una bucată kick ass chick e foarte tare! Plus că are de toate, de la "I-Robot" până la "Do androids dream electric sheeps?" şi spre deosebire de majoritatea serialelor are un sfârşit. Oamenii au preluat o idee, au întins de ea cât s-a putut, iar după 4 sezoane ş-au gândit să ne spună cum se termină. Şi nu, nu e doar SF. Atinge o mare parte din genurile în care pot fi încadrate filmele şi subiecte de la politică la dragoste! Yep! Love is all around! Şi dacă mă mai întreba careva dacă sunt ciudată pt că îmi plac SF-urile, răspunsul e: Nu! Eşti tu prost că îţi trece asta prin cap!

6 comentarii:

Anonim spunea...

Super tare trailerul ! E pe masura seriei !
Merita vazuta, mai ales daca nu ai pe cineva care sa iti povesteasca inainte "poantele" :P

Have fun, Kat !

Anonim spunea...

Pt. mine Babylon 5 ramane cel mai bun serial facut vreodata (adica cel mai bun din cele de care am auzit macar ca exista, bineinteles), chiar daca in curand se fac 10 ani de cand s-au terminat filmarile...

Kat spunea...

asta presupune ca ai vazut "Firefly" si "Battlestar Galactica"?

Anonim spunea...

Nu, doar am auzit de ele si nu m-au inspirat. Eu vorbesc de ce gasesti daca dai la o parte povestea; ideile, nu actiunea si efectele. Am vazut bucati din BG-ul "original", ala din '70 sau cand a fost facut, cand era pe TVR acum muuult timp. Oricum, daca chiar ma plictisesc la un moment dat poate incerc...

Kat spunea...

Bei, copiu'! Vorbesti in necunostinta de cauza atunci!

"Firefly" e usurel. Atuul ar fi doar atmosfera. Au facut doar o serie. Dupa, nu au mai primit fonduri, dar au scos "Serenity".

BSG are de toate intinse pe 4 serii. Tocmai au luat vacanta de vara la mijlocul ultimei serii. Daca il cauti pe torente nu-i asa usor. Incepe cu o mini-serie, apoi urmeaza episoadele. Cum oricum e cel mai tare serial EVER, eu am the box! Mai vorbim daca ai vreo idee despre ultimul cylon!

Seria originala a fost pe TVR? Foarte tare!

Da, Babylon e la mine urmatorul pe lista. Parca am vazut cateva episoade la TV cand eram in tara si nu m-a impresionat (Star Trek era mai tare), dar trebuie trecut la dosar ca sa inteleg si eu despre ce vorbesc ametiti ca tine.

Anonim spunea...

Adica tocmai mi-ai confirmat ca n-am de ce sa ma obosesc cu Firefly, cat despre BG, cum ziceam, maybe someday.
E foarte greu sa-mi trezeasca interesul un film sau serial (mai ales un serial, ca nu vreau sa ma uit doar la cateva episoade si sa abandonez dupa aia, asa ca daca-i vorba de long term commitment vreau sa fiu sigur dinainte ca ma intereseaza).
Abia in pauza de dupa 3x06 am zis hai sa incerc si cu Lost, dupa atata timp in care tot vorbea toata lumea (plus ca ea se uita, dar ignoram complet back then), a mai fost Prison Break tot in perioada asta, B5 of course pe care in sfarsit am apucat sa-l vad cap-coada ca lumea ca tot vreau de cand prindeam doar franturi de episoade cand a fost way back then ('98-'99 parca?) pe Pro, apoi a mai fost Oz acu' vreo 2 ani (made mental note de cand prinsesem niste franturi pe HBO cu cativa ani inainte) si cam atat, cred c-ar trebui sa te duci cu vreo 7 ani in urma ca sa ajungi la ultimul serial pe care chiar l-am urmarit inainte de asta.

B5 incepe cu The Gathering (exista si o "special edition" cu niste chestii care au fost taiate din varianta initiala - complet neimpresionant dar oarecum util ca background info), apoi primul sezon incearca incet-incet sa iti dea o idee despre ce urmeaza (dar cel putin in prima parte se aseamana cu majoritatea celorlalte, episoade care nu au mare legatura unul cu altul, desi mai tarziu o sa se faca unele legaturi), dar sezoanele 2-4... No comment. Sezonul 5 e mai slab (in afara de ultimul episod... care a fost filmat in timpul sezonului 4 de fapt), dar oricum.
Cat despre celelalte filme (filmate dupa sezonul 4 din serial), au momentele lor bune (mai ales Thirdspace), dar parca calitatea fiecaruia e mai slaba decat a celui dinainte. Si ar mai fi un spin-off, Crusade, oprit dupa 13 episoade ca au vrut aia de la TNT sa se bage in scenariu asa ca JMS si-a luat jucariile si a plecat. Cu Crusade nu m-am obosit nici eu, nu ma inspira, try to save humankind from aftermath of evil alien attack, bleah, who cares? Humans need to be saved from themselves first.
Asta asa ca sa stii ce cauti exact :)

Good luck reading this :p