duminică, 28 decembrie 2008

Rezoluţii

S-a dus un an de când tastez pe aici...

Promitea multe anul ăsta şi nu s-a întâmplat mai nimic. Ba chiar parcă am pierdut câteva, câteva chestii importante înfăşurate în iluzii şi speranţe. S-au dus toate odată.

Blogăreşte vorbind cică blogul meu a avut vreo mie şi ceva de vizite, am scris cincizeci şi un pic de posturi - preponderent "degeaba".

Mai sunt 78 de ore până se scurge de tot anul ăsta. Îndrăznesc să enunţ concluzia (presupun că nu se va schimba în următoarele ore): Zic eu aşa că... noi cam suntem mânaţi de emoţii / sentimente. Chiar unele din cele mai stupide ca: teamă, reţineri, complexe, orgoliu, dorinţe... şi cine ştie ce alte bazaconii. Unii mai şmecheri umblă cu ambiţia. Cred că le merge mai bine. Deci, rezoluţia mea pentru anul viitor este să fiu mai atentă de care emoţii mă las condusă, sperând aşa că anul viitor se va împlini ceea ce promitea ăsta. Poate reuşesc să le ţin niţel în frâu.

Niciun comentariu: