marți, 28 octombrie 2008

Bubble Breaker

Am fost la festivalul beţivilor, aka Oktoberfest, ăl din München de la mama lui. Bere, dirndluri, decolte, detalii, detalii, detalii... M-am dat în Achterbahn, aka Rollercoster (aka trenuleţe?)... m-am distrat la maxim şi eu şi telefonul meu până când am coborât şi am realizat că telefonul meu a rămas în urmă la unul din lupinguri şi a zburat, probabil, undeva pe plaiurile verzi de sub rollercoster. De unde nu a mai fost cale să ajungem din nou împreună. Am plâns mult după el şi a doua zi mi-am luat altul, primul care mi-a ieşit în cale. Smartphone cu Windows Mobile versiunea...detalii, detalii, detalii + mirificul, extraordinarul Bubble Breaker. Pare un joc de grădiniţă, dar este mult mai mult. Este răspunsul. La început încercam să le gândesc. Scheme, şmecherii, alea alea. Evident nu mergea prea bine. La un moment dat am renunţat, ceea ce dă rezultate.

=> Câteodată dacă le gândeşti prea mult faci mai rău. Dacă nu joci şah, nu mai face pe desteptu'!

Un comentariu:

Butterfree spunea...

cel mai tare joc ever... as fi in stare sa joc pana ma ustura ochii...