joi, 13 noiembrie 2008

Vocaţie

Zilele trecute am citit blogul unei domnişoare în negru şi am rămas fascinată de un anume articol. Nu ştiu cum de nu l-am remarcat mai devreme. Şi în timp ce zâmbeam savurând conţinutul articolului, mă trezesc că defapt în reeditam. Nu că ar fi fost vreo problemă cu articolul respectiv sau că aş fi eu doctor în limba română. Spre deosebire de majoritatea tastatistilor pe care se întâmplă să îi citesc, domnişoara în negru cunoaşte foarte bine limba română cu tot cu gramatică, ba chiar pune virgula imediat după cuvânt şi abia apoi spaţiu... exact aşa cum îmi place mie. Dar m-am trezit împărţind o frază în mai multe, înlocuind un cuvânt, ştergând câteva... După care l-aş fi trimis probabil la tipărit. Şi părea să îmi facă mai multă plăcere decât actuala lucrare de diplomă. Să îmi fi greşit cumva cariera?

Niciun comentariu: