miercuri, 11 februarie 2009

imobil

Adică... dacă mobil nu mai e, înseamnă că este imobil, nu? Deşi încă sunt în posesia lui Gandalf the White şi Idunna încă mai are suc în baterie, am rupt relaţia cu Mama Reţeaua de Telefonie şi deci: am devenit imobilă! Pare incredibil după 7 ani de permanentă legătură GSM să fie posibilă o existenţă lipsită de această facilitate. Totuşi, primele 10 minute le-am supravieţuit şi este o provocare pentru mine să testez limitele acestei variate.

Nu mă sunaţi! Lăsaţi un mesaj pe blog! :P

5 comentarii:

lady in black spunea...

Ce idee :d Nu stiu de ce ai facut tu asta; eu ma gandeam sa renunt la telefon de cand cu legea aia celebra si mi-am dat seama ca n-as rezista.

Kat spunea...

Nu a fost chiar alegerea mea. Nu ne-am înţeles prea bine. Eu vroiam ceva anume, Reţeaua Mamă nu ştia exact ce vrea ea de la mine. Că ea întotdeauna vrea, dar câteodată nu se hotărăşte cum şi impii ei nu sunt informaţi. Vedem! Le-am scris o scrisoare amănunţită. Dacă se trezesc, poate voi vi din nou conectată săptămâna viitoare. Sau nu!

Anonim spunea...

Cateodata e nevoie de liniste ca sa ne auzim gandurile.
Poate poate...

Anonim spunea...

mesaj: cum te descurci cu imobilitatea?

p.s: m-am mutat. aici www.apadeploaie.ro

Kat spunea...

Dupa o saptamana Retelei Mama i s-a facut dor de mine si m-a luat din nou in brate.

N-a fost rau. Toata lumea punctuala, ce ziceau aia faceau. Ca de... nu mai aveam mobil sa ma anunte ca s-au schimbat planurile in ultima secunda. Chiar ar fi trebuit sa comentez poanta asta...

Arata foarte bine blogul tau nou. Poate imi fac timp sa il si citesc. Vizitez cam rar blogosfera in ultima vreme. Nici de al meu nu ma mai tin.