joi, 14 februarie 2008

Cu dedicaţie

Ţin să menţionez că nu am găsit azi panglici roz, inimioare sau sclipici nicăieri pe unde am fost. Am fost acasă, până pe la 12 - pt că nici eu nici Vikingul nu am avut chef să ne trezim devreme, am mers cu autobuzul 8 minute în deplină linişte. Nimeni nu se agita cu flori, baloane, cadouri... Nimeni nu se giugiulea sau înghesuia pe nicăieri. Am fost la cantină. Nici un meniu special, decoruri, chiar şi clientelă se purta foarte normal. După care m-am instalat în sala de calculatoare şi aş fi putut trece cu vederea că azi ar fi vreo sărbătoare ceva, dacă nu mi-aş fi început obijnuita activitate pe net, în loc să butonez pt prosperitate. Mult prea culii anti-Valentini se manifestă peste tot din toate tastele. Nu uită nici o ocazie pt a fi über-cul. Resursele de manifestare über-cul le depăşesc cu mult pe cele oferite de Crăciun. Dacă găseşte careva undeva un cul care a reuşit să posteze azi ceva nededicat Valentinilor, să îmi daţi şi mie link-ul. Va dau şi eu unul la schimb : link


Iar pentru restul o felicitare:

Niciun comentariu: