luni, 28 iulie 2008

Din chinuitul fenomen: facultatea!

Cum în ultima vreme a început să mă preocupe mai mult blogul, iar pe mine ar trebui să mă preocupe lucrarea de studiu, m-am gândit eu aşa să zic pe blog de lucrare. Orice numa' să mă mobilizez şi să scap de băncile facultăţii. Poluez tot, doar doar s'o lipi de mine.

So... lucrarea mea de studiu este: 1 - în germană; 2 - postrocesarea influenţei razelor solare directe asupra orbitei unui anume satelit... aşa... în mare...

Se presupune programul terminat, deşi mai trebuie bibilit că să arate mumos şi rulate câteva date. Trebuie să scriu efectiv lucarea. Cuprins am! Capitolul 1 are doar una bucată "introducere" în care zice de motivaţie, cât de interesantă e geodezia, cât de mult iubim câmpul gravitaţional al Pământului şi cum că trebuie să calculăm cu razele să îl vedem mai bine. În mare scris, dar necesită retuşări. Capitolul 2 are ceva teorie despre ce calcule sunt în program defapt... şi aici am rămas...

... va urma ...

7 comentarii:

o picătură spunea...

wow...ok, pe mine m-ai impresionat dacă asta ţi-ai propus ;))

Kat spunea...

neah! suna asa pompos... sateliti, gravitatie, floricele pe campii... nu e nimic nou sau extraordinar. am aplicat ce au gandit altii pt un anume caz de care e interesat indrumatorul meu.

iar acum pierd vremea la greu in loc sa scriu. vad ca ma descurc sa scriu compuneri pe blog, dar nu am nici un chef unde trebuie...

Anonim spunea...

da,da...cunoaştem :D

Anonim spunea...

Poetica lucrare. Merita pusa pe muzica :)

Kat spunea...

Da, da! Ii fac si videoclip daca reusesc sa o termin vreodata!

Anonim spunea...

Eu s-ar putea sa fiu ''scutit'' de lucrarea de licenta printr-un examen absurd la o facultate de comunicare.

Kat spunea...

Crezi ca poti fi mai explicit?... ca sa priceapa si unul mai lent...