luni, 22 septembrie 2008

The english side of Soft

Azi am ajuns la facultate; am ferecat menta cat am putut; in cele din urma, obligata fiind: am dat drumu la program! Si!?! L-am stricat.... Evident! Indrumatorul meu remarca si o trimite pe administratorea de retea a institutului, ca ea se pricepe la d-astea. Vine femeia si ramane stupefiata: "Ah! Tu ai programul instalat in engleza!" Yep! Pauza! Adica nu in germana! Catastrofal! Cum s-a gandit cineva in Germania sa instaleze ceva altfel decat in limba lui Goethe? Cum e posibil? Mare dilema!

Asa ca... Google: "Tutorial"! Daca mi-ar placea sa citesc tutoriale, ce bine ar fi! Dar eu... blog, forum, blog, youtube, blog, mail, mail, messenger, telefon, mi-e foame!

Si... corectarea gramaticala + diacritice, vin cand imi trece lenea.
Sau nu...

Niciun comentariu: