joi, 13 noiembrie 2008

Aşteptarea continuă - Battlestar Galactica

O parte din căutările prin care ajung unii rătăciţi pe blogul meu, deşi nu îşi fac simţită prezenţa, se datorează serialului pe care îl ador şi venerez "Battlestar Galactica". Printre căutările de ieri: "se mai filmează galactica?" şi "Battlestar Galactica sezon 5". Mă gândeam să vă spun şi vouă:

1. Da! Battlestar Galactica se filmează încă. Au luat pauză la mijlocul sezonului (Afurisiţii!) Sfârşitul sezonului 4 va fi difuzat abia prin ianuarie (în state). După sezonul 4 va apărea şi un nou film / miniserie. Din câte am înţeles se va numi "The Plan", în care urmează să primim explicaţia pt: "ce urmăreau defapt sinteticii?", cu personaj principal Chief Galen Tyrol.

2. Battlestar Galactica sezonul 5 nu există şi nici nu va apărea. Sezonul 4 este ultimul şi cel cu care actualii producători vor să încheie seria. Pe principiul: "toate lucrurile bune au un sfârşit". Nu am nimic împotrivă. Oricum am cutia acasă şi pot să o văd din nou şi din nou şi din nou...

Şi poate într-o zi va povestesc şi predicţiile mele legate de: "the final cylon"

O altă parte din rătăciţi umblă după "bubble breaker". Ce caută de fapt ăstia n-am idee...

Niciun comentariu: