sâmbătă, 29 noiembrie 2008

Idunna se intoarce!

Idunna este telefonul meu mobil (SE W810i) cu mp3-Player, radio, cameră-foto, ... şi beculeţ! Motiv pentru care mai obişnuiam să spun că este o lanternă de buzunar cu funcţii pt telefonie. A zburat din Rollercoster acum 7 săptămâni şi nu credeam să o mai văd din nou.

Deci şi ca prin urmare l-am achiziţionat pe Gandalf the White (PalmTreo500v). Nu m-a convins să uit dragostea mea pentru Idunna, dar era la ofertă şi promitea experienţe noi. Încercam să mă consolez.

Şi cum mă luptam eu cu minuscula tastatură completă şi clasicele momente Windows, primesc o scrisoare. Şi... da! Încă mai locuiesc în Germania unde unele lucruri găsite se returnează, chiar dacă toţi angajaţii de la Rollercoster erau români.

Şi toată excursia asta a ei până la biroul de lucruri găsite nu m-a costat decât vreo 150euro. Dar acum ea are un prieten şi eu două telefoane. Sper că s-a distrat bine, că alta nu mai pupă.

Niciun comentariu: