luni, 16 martie 2009

P!nk

Cum să cânţi şi să faci acrobaţii în acelaşi timp? Cum?

Tot albumul "Funhouse”, câteva hituri mai vechi, câteva coveruri, câteva piese acustic, un pic de balet, un solo de pian, multe acrobaţii, coregrafie, constume, culori, sclipici, atitudine. Toate de văzut într-un concert P!nk. Nu pot să îl numesc concert. La un concert merg vinerea viitoare. Cinci indivizi vor scoate sunete frumos sincronizate şi eventual se vor plimbă pe scenă dintr-o parte în altă. La un concert nu zboară nimeni. Deci P!nk ţine un spectacol în toată regula, nu un concert. Un spectacol pe muzică live.

Să ne înţelegem:








Mi-am propus să studiez youtube-ul, să văd ce îmi oferă din ce am văzut live. Asta aşa... până apare DVD-ul.

Sau la alţii acasă, că au avut locuri bune:

3 comentarii:

lady in black spunea...

Nu mai ascultasem de ceva timp P!nk dar cu clipul pentru Sober m-ai convins

Kat spunea...

Preferata mea de pe album. Acrobaţiile au fost super. Cred că toată sala a rămas şocată / impresionata. Dar totuşi aş fi preferat sa le fi făcut pe altă melodie, ca să pot să o savurez pe asta mai bine. Aşa am fost distrata de mişcări. Plus că... e o melodie mai întunecată. Merita atmosferă, dar nu suspans. "Gitter in air" nu mă pasionează, de exemplu, şi a reuşit sa o facă mai interesanta prin coregrafie.

A fost superb! Merită să mergi la un concert al ei, dacă ai ocazia.

Silviu spunea...

bohemian rapsody...:-( magnific...mulțumesc pentru acest clipuleț, e prima oară când simt plăcere ascultând această capodoperă interpretată de altcineva, nu de Dumnezeul muzicii live...Freddie...deja o văd cu alți ochi pe tanti Roz...