joi, 19 iunie 2008

Cina la români

În pauza de masă am stat azi lângă şef şi o colegă din portugalia. S-a discutat despre europene, campionatul de fotbal. Iniţial discuţia decurgea destul de firesc. Care echipă, care jucător, care joc, etc... Până s-a ajuns la un subiect mai deosebit. Se pare că unii nemţi sunt încurcaţi de ore la care sunt difuzate meciurile, în sensul că nu se potriveşte cu programul lor zilnic. Pentru portughezi e ceva mai bine, din câte am înţeles. Asta pt că portughezii iau masa de seară la ora 19, ceea ce înseamnă că meciurile sunt difuzate la timp pt siestă. Foarte preocupat de acest amănunt şeful meu se întoarce spre mine şi mă întreabă cum e în România. Mică încurcătură! N-am idee la ce oră îşi ia românul cina, dar sunt convinsă că găsesc toţi românii o soluţie.

2 comentarii:

Anonim spunea...

nu le-ai spus că noi suntem în stare să renunţăm şi la cină doar ca să urmărim meciurile.

Kat spunea...

I-am spus ca nu am remarcat nici o problema de genul asta prin tara.

Cred ca majoritatea romanilor nu renunta nici la cina. De ce n'ar putea urmarii meciul cu o pulpa de pui in mana si berea in cealalta? Ce imagine :D