joi, 26 iunie 2008

Tus' mama lor de utilizatori

Da, da, da! Pentru ei lucrăm. Dar câteodată mă întreb cu ce folos. Nu, nu sunt programator! Nu sunt! Sunt inginer! (adică urmează să fiu, că acum doar ard gazul) Programatorul are şi el o pregtatire, unii chiar o facultate. Au învăţat cum e mai bine să înşiri comenzile alea ca să-i fie calcului mai bine. Eu sunt doar cârpaci! Că aşa am găsit de muncă şi dă bine la CV. Şi vin utilizatorii cu pretenţiile, mă holbez la cod, mă uit la alţii în ogradă şi le lipesc ca pe un puzzle. Şi, da, îşi face treaba mozaicul meu. Până când vine desteptu' de utilizator că nu-i convine lui că în nu's ce alt program folosit de el avea aia şi aia şi aia şi arăta aşa. Şi el vrea ca ăsta să arate şi să facă la fel, că lui îi e greu să înveţe să selecteze şi să apese o tastă. Nu... Dacă nu face chestia asta doar din mouse, ca să îşi poată ţine el mâna stânga băgată adânc unde nu intră niciodată soarele, nu se simte el bine. Ciungi ăştia de ce nu stau la ei acasă?

Niciun comentariu: