joi, 26 iunie 2008

Frontman - Matchbox 20

M-am îndrăgostit de Rob Thomas când am dat peste o anume melodie pe youtube. O imagine alb-negru m-am făcut să dau click. Cu bucle în păr şi expresia unui om handicapat, este exact ce le place mimozelor mai sensibile ca mine, mimoze pe seama cărora în general eu fac mişto. Nu cred ca mi-aş face prieteni in fan-club. Cerceii sunt în plus, părerea mea. La câte melodii despre relaţii nereuşite a scris, înclin să cred că i s-au dat destul de des papucii. Sau poate are doar remuşcări. Nu m-am interesat prea mult de ce a scris el o melodie sau alta. Şi poate nici nu contează. Se îmbină ele bine cu vibraţiile neuronilor mei şi le găsesc înţelesul propriu. Din câte se pot vedea pe net omul ştie să lege două cuvine şi suferă la fiecare concert. Da, un concert trebuie să fie super. Parcă mă şi văd făcând valuri printre mimoze şi masculi cu o prea pronunţată latură feminină.


Şi o mostră mai puţin sensibilă:

Niciun comentariu: