sâmbătă, 14 iunie 2008

La masculin

Unul din standardele masculine este: "îmi pare rău că te-ai supărat". Adică: "nu îmi pare rău că sunt un bou, că nu ştiu cum să mă comport cu tine, că am am dat-o în bară, ci doar pt că te-ai supărat". Supărarea femeii este un oarecare inconvenient pe care masculii îl regretă des, dar prea rar sunt interesaţi de identificarea şi înlăturarea problemei.

Când te mănâncă e de preferat să te speli, îl loc să te scarpini! Masculii nu se împăca foarte bine cu săpunul!

3 comentarii:

Anonim spunea...

In cazul majoritatii "specimenelor"... Dar si cand masculu' se intereseaza de motivul supararii i se spune "nimic" dupa care e servit cu tacere (in more ways than one) pana reuseste sa extraga cu forcepsul cauza si sa-si scranteasca creierul incercand sa-si dea seama cum a ajuns ea la concluzia aia din datele existente. http://www.mostly-harmless.ro/upload/rechini.jpg So true... Why don't people just TALK IT OUT?

Kat spunea...

Ha ha! Cand invata masculii sa asculte sa ma anunti si pe mine!

Anonim spunea...

Cand invata si femelele sa vorbeasca (in sensul ala)... Pana atunci nu poti decat sa speri ca putinii care-s "pe dos" din fiecare specie macar se intalnesc unii cu altii...