duminică, 22 iunie 2008

Moment artistic

Ieri s-a desfăşurat atelierul "Înşirăm mărgele", din seria "Pe Kat o mai apucă".
Rezultatul: scoică-piatră-scoică-piatră; piele-piatră-piele-piatră; şi lipsă-piatră-lipsă-piatră. Scoică-piatră-scoică-piatră nu e foarte reuşit. Celelalte sunt modele exersate şi cu alte ocazii.
Handmade
După care am trecut la executarea unui cuier unde sa înşir toate jucăriile mele.
Zorzonele
Nu, nu prea le port! Rar mă apucă să mi le atârn de gat şi când o fac mă încurcă.

Din seria "Pe Kat o mai apucă" face parte si "Mâzgălim suprafeţe netede". Unic rezultat finit fiind:
Nud
Restul produselor sunt ori strâmbe ori neterminate. In următoarea zi cu soare sperăm sa fie finisate.

Si cum tot sunt la etapa de laude, sunt foarte mândră de colţul meu cu flori, pe care le rearanjez în fiecare săptămână.
Orcidele mele

Seria "Pe Kat o mai apucă" e uşor prea diversificată. Zic că mai bine era una şi bună, nu mai multe şi din an în paşte. Dar, lasă ca mă fac eu mare.

Niciun comentariu: